top of page

God kontroll på kundedata er superviktig

Har du god oversikt og kontroll på dine kundedata, så sikrer du utgangspunktet for et godt inntektsgrunnlag. Svikter oversikten over slike data kan du raskt tape terreng i kampen om kundene.


Noe vi alle vet er at gode relasjoner til målgruppen til bedriften, styrker merkevaren, gir økt lønnsomhet og styrker fremtidsutsiktene.


Vi mener derfor at pleie av kundeforhold bør ligge til grunn for både strategi og valg av CRM-system. CRM er forkortelse for "Customer Relationship Management" og er tilrettelagt for å gi deg best mulig oversikt og kontroll over både nye og eksisterende kunder. Et godt kundeoppfølgingssystem støtter deg i alle stadiene av kundereisen. SBS 365 som er basert på Microsoft 365 er et slikt program.


Invester i et CRM-system som passer din bedrift.


CRM-løsninger kommer i ulike varianter og med varierende brukergrensesnitt. Utviklingen vi har sett innen teknologi de senere årene har i midlertid bidratt til enda bedre og brukertilpassede system som jobber sømløst sammen med andre løsninger du benytter deg av.

SBS 365 ligger elegant på toppen av Microsoft 365 og er derfor knyttet til SharePoint, Outlook, Teams etc. og benytter innebygget sikkerhet gjennom Azure og Exchange i skyen, for å sikre bedriften og ansatte. I tillegg integreres SBS 365 med flere økonomisystemer og andre løsninger kunden ønsker å benytte seg av.


Jonathan Thu er systemarkitekt i Birdai og jobber hver dag med å optimalisere og tilpasse SBS 365 til brukerens behov og ønsker.


Han er spesialist på PowerPlattformen til Microsoft som består av PowerApps, PowerAutomate og PowerBI som er komponenter i SBS 365.


"Jeg bare elsker å finne gode løsninger og se sammenhengen mellom funksjon og forretning" sier han.





SBS 365 gir deg full oversikt over kunderelasjonene dine, og er et nyttig hjelpemiddel for oppfølging og kundeservice. SBS 365 samler all kundeinformasjon ett sted, og gir de ansatte i virksomheten tilgang til informasjonen de trenger for en effektiv kundebehandling.


Fordeler:

Alle kundedata er samlet i ett system

  • Fullt overblikk over alle kundeaktiviteter

  • Enkelt Ã¥ utveksle informasjon mellom kundebehandlere

  • Kundedata gÃ¥r ikke tapt ved omstrukturering eller sykdom

  • Økt kundekjennskap

  • Innsikt i hvilke kunder og kundetyper som har det største profittpotensialet

  • Enkelt Ã¥ analysere kundedata og skape rapporter

  • Spar tid pÃ¥ administrativt arbeid



Effektiv for kundehåndtering, SBS 365 sin CRM-modul gir deg full oversikt over kunderelasjonenee dine. Med all kundeinformasjon samlet på ett sted gjør er det enkelt for alle i bedriften å registrere kundekontakto g få oversikt over tidligere dialog med kunden.



Du bruker gjerne sharepoint i dag?

Da har du en ekstra grunn til å sjekke ut mulighetene med SBS 365. Bestill en gratis demo med en av våre rådgivere og opplev mulighetene. https://www.birdai.no/kontakt



Her kan du lese mer om SBS 365 https://sbs365.no/








41 visninger
bottom of page