top of page

HVOR EFFEKTIVT BRUKER DU DITT CRM SYSTEM?

Korrekte data er kilden til økt salg og avkastning. Hvordan skape vekst i usikre tider? Utnytter du potensialet som finnes i moderne og datadrevne CRM system med informasjon du kan stole på?


Bedrifter som har oppdatert og riktig informasjon i sitt CRM-system oppnår større avkastning og raskere vekst på sine salgs- og markedsføringsaktiviteter. Det er påvist at salgs- og markedsføringsteam som effektivt bruker data, har 36% høyere kundelojalitet, leverer 38% høyere salgsgevinst og oppnår inntil 20% høyere vekst (HubSpot).


Det er anslått at mer enn 90 prosent av alle CRM-data er ufullstendige, og at nærmere 70 prosent av disse dataene blir utdaterte hvert år. Birdai og SBS 365 for Microsoft 365 kan hjelpe deg med å øke salget gjennom å samle alle salg- og kundedrevne data på et og samme sted.


SBS 365 CRM gir deg helt nye muligheter både i forhold til kundehåndtering generelt, men også inbound informasjon for å øke salget, identifisere nye muligheter for mersalg, samt automatisere kundehåndteringen.

SBS 365 for Microsoft 365 sin CRM-modul gir deg full oversikt over kunderelasjonene dine. Og med all kundeinformasjonen samlet på ett sted er det enkelt for alle i virksomheten å utføre oppgaver og aktiviteter knyttet til kundekontakt og ha oversikt over tidligere kommunikasjon opp imot kunden.


Med SBS 365 får du en helhetlig løsning med sky-basert tilgang og kobling direkte til Microsoft 365 som kobler deg sammen med hele Microsoft 365 sitt univers med alle de muligheter som ligger her. Det er bare å nevne kjente apper som Microsoft 365 Excel, Planner, Power BI, Project, Teams m.m.



Gjennom å innta en mer datadrevet tilnærming til bedriftens kunder, vil du kunne ta smartere og mer lønnsomme beslutninger. Våre verktøy kan hjelpe deg å optimalisere kundeopplevelsen og gi økt kundelojalitet. Mersalg og konvertering av nye kunder blir et naturlig resultat av dette.


I et sterkt konkurranseutsatt marked kreves det av aktørene at de er åpne for å ta i bruk ny teknologi. Denne gir tilgang til bedre å forstå og indentifisere målgrupper og tilpasse tilbud og kommunikasjon til den enkelte. Tilgang til data som kan forutsi fremtidig kjøpsadferd og identifisere muligheter som kan gi større avkastning blir stadig viktigere for bedriftene.



Alle kundedata er samlet i ett system

  • Fullt overblikk over alle kundeaktiviteter

  • Enkelt å utveksle informasjon mellom kundebehandlere

  • Kundedata går ikke tapt ved omstrukturering eller sykdom

  • Økt kundekjennskap

  • Innsikt i hvilke kunder og kundetyper som har det største profittpotensialet

  • Enkelt å analysere kundedata og skape rapporter

  • Spar tid på administrativt arbeid

  • Varslinger om avtaler og kontrakter som utløper


Vi hjelper deg gjerne med å se på løsninger som resulterer i at du og din bedrift blir mer datadrevet. Følg linken og fyll ut skjemaet, så tar vi kontakt for en uformell prat.








44 visninger

Comments


bottom of page