top of page

Timeføring hvor som helst, når som helst med SBS 365 mobilapp

Oppdatert: 18. sep. 2023



Med SBS 365 er du alltid oppdatert.

Når en jobber i felt eller er på oppdrag hos en kunde er det avgjørende å kunne føre timer, rapportere om fremdrift, kontrollere sjekklister og føre avvik fortløpende. SBS 365 er en skyløsning som er bygget med fleksiblitet i tankene, og mobilappen gir ansatte enkel tilgang til nødvendige funksjoner når de befinner seg utenfor bedriftens lokaler.


Alle våre rådgivere og konsulenter bruker SBS 365 timeføringsmodul. Denne lar konsulenten føre timer og knytte timeføring til det enkelte prosjekt fortløpende, også i fra mobilen.



Å føre timer i SBS 365 er raskt og enkelt. Videre kan lønningsansvarlige «låse timeføringer», samt avgrense når den enkelte ansatte kan opprette og redigere timeføringer.

Vår timeapp snakker med andre systemer og vår liste over integrasjoner vokser stadig. Alt med tanke på å gjøre jobben enklere og smidigere for deg som bruker.


Med SBS 365 timeapp er timeregistreringen gjort unna på få minutter og gir full kontroll. I tillegg til god oversikt og brukervennlighet kan appen brukes selv om du der og da ikke har tilgang til internett. Det gjør fleksibiliteten for deg unik.


Gjennom SBS 365 får du tilgang til alle verktøyene du trenger for å holde timelistene under kontroll- og administrasjonstiden nede.


Timeføringen knyttes til prosjekter, så en har full oversikt over tidsbruk.


Vi har hele tiden fokus rundt at våre apper skal være enkle i bruk og krever minimal opplæring. Dette for at du skal kunne bruke tiden på driften og det som gir vekst og trygghet.

Vårt mål er alltid å optimalisere brukergrensesnitt slik at du som bruker opplever det som enkelt og intuitivt å bruke. SBS 365 leverer på disse kriteriene og opplever derfor gode tilbakemeldinger fra brukerne.



SBS 365 mobilapp lar deg


  • Føre timer

  • Føre avviksmeldinger

  • Søke opp og plukke varer

  • Rapportere fremdrift

  • Kontrollere sjekklister



Fordeler med SBS 365


  • Reduserer manuelle prosesser

  • Sparer tid og penger

  • Beslutninger kan tas raskere, med mindre risiko for feil

  • Alle data er synlig for beslutningstakere i organisasjonen

  • Enklere å holde kontroll på budsjetter med bedre historikk

  • Oversikt over prosjekt, fra aksept til leveranse

  • Lettere å se hvilke deler av driften virksomheten tjener mest penger på


Ta kontakt i dag med en av våre rådgivere om du har spørsmål knyttet til effektiv bruk av hjelpeverktøy og intergrasjon av ulike system. Vi kan hjelpe deg å få bedre oversikt og vise effektive måter å ta i bruk digitale hjelpemidler på. Ta full kontroll over butikken allerede i dag!

27 visninger
bottom of page